A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №3 методичного об`єднання вихователів ЗДО

Дата: 01.03.2023 10:55
Кількість переглядів: 123

Гра з педагогами «Поле чудес»

Суть гри полягає у відгадуванні слів. Ведучий загадує слово і викладає його з літер на дошці. Гравці крутять рулетку і називають літеру, яка на їх думку може бути в задуманому слові.

Мета:закріпити знання педагогів з освітньої лінії «Особистість дитини», активізувати самоосвітню компетенцію педагогів, розвивати їх творчі здібності.

Обладнання:поле для гри, дошка, букви, бочечки з цифрами, приз.

Хід гри:

Ведучий оголошує правила гри.

  Гра «Поле чудес» складається з п’яти турів де гравці відгадують по буквах слова. Спочатку проходить  три тури, в кожну частину запрошується по три гравці. Переможець у турі гравець виходить до фіналу. А переможець фіналу бере участь у супер-грі, або може відмовитись від неї. Переможець супер-гри отримує приз. Гравці крутять барабан на якому є позначки які означають:

0 – перехід ходу,

2Б – дозволяється відкрити 2 букви на які вкаже гравець,

Б – дозволяється назвати букву і відкрити якщо вона є.

Запитання загадує вудучий і відкриває букви названі гравцем якщо такі є також ведучий.

 До першої частини гри запрошується  три гравці. (можуть по бажанню або тягнемо жетони  хто отримав  цифру 1, той бере участь у першій частині, 2 – в другій частині, 3 – третій частині.)

Отже, починаймо.

І тур

  1. Завдання. Хто з вчених педагогів вперше заговорив про гімнастику? (зокрема гігієнічну). Слово складається з 10 букв. (Песталоцці)

На думку цього вченого, головною метою виховання є розвиток сил і здібностей, які закладені в дитині, але ці здібності потрібно вправляти інакше вони так і залишаться здібностями. Він вніс в гімнастику ряд нових елементів: розробив вправи для суглобів (елементарні аналітичні рухи – руки вперед, нахили тулуба і т.п.) Цей педагог – класик (1746-1827) Народився в Цюріху в родині лікаря. Упродовж третини століття керував навчально-виховними закладами, де практикував і розвивав свої педагогічні погляди. Рано втратив батька і виховувався матір’ю. У школі вважався нездатним учнем і був предметом насмішок своїх товаришів.

Спочатку був агрономом, але потім прийшов до переконання, що найбільше його допомоги потребують селянські діти яким він самовіддано присвятив всі свої сили і матеріальні кошти, навчаючи їх  влітку польових робіт а взимку – ремеслу. Завдяки підтримці місцевої влади і добрих людей  педагог зібрав близько 80 дітей.

 Як тільки селянські діти отримували у педагога пристойний одяг батьки забирали дітей і забирали собі гроші які заробляли діти. Він закрив школу бо на утримування не вистачало грошей. Ближче до старості він знову відкриває школу у напівзруйнованій війною будівлі монастиря і збирає навколо себе дітей які залишились після війни без нагляду. Не маючи помічників педагог сам справлявся із сотнею не самих зразкових дітей. Педагог був начальником навчального закладу, учителем, двірником, і навіть доглядальницею в одній особі. Педагогічна діяльність була несподівано перервана французькими військами. Монастирські приміщення знадобились під госпіталь і педагог був змушений закрити школу.

ІІ тур

 

  1. Завдання. У програмі Українське дошкілля і інших чинних програмах  багато уваги приділено освітній лінії «Особистість дитини» . У ній виокремлено завдання щодо формування потреби у здоровому способі життя, виховання ставлення до власного здоров’я як до цінності, розвиток рухової активності дитини. Загартовуючі процедури починаємо здійснювати з третього року життя. Назвіть один з принципів загартовування? Слово складається з 12 букв. (регулярність).

До принципів загартовування  належать:

  • Послідовність;
  • Урахування індивідуальних особливостей людини і стану її здоров’я.
  • Комплексність дій природних факторів
  • І…

Загартовування – запорука здоров’я та якості життя – це система тренування, спрямована на пристосування організму до добових, сезонних, періодичних або раптових змін температури, освітлення, магнітного і електричного полів Землі.

Основні методи загартовування:

  • повітряні ванни,
  • прогулянки,
  • сонячні ванни,
  • ходьба босоніж,
  • водні процедури,
  • купання на відкритому просторі.

Але починати загартовування слід з візиту до лікаря, і можна з перших днів життя.

 

ІІІ тур

Завдання. Починаючи з групи раннього віку тобто з третього року життя ми в дитячому садку навчаємо дітей елементарних навичок самостійного вмивання, користування милом та індивідуальним рушничком. Вчимо користуватися носовичком, охайно їсти, ретельно пережовувати їжу та користуватися серветкою. А от чистити зуби вчать дітей батьки вдома. В перекладі слово зубна щітка означає – пристосування для чищення зубів і масажу ясен. Як правило застосовується з використанням зубної пасти. Сучасні зубні щітки різноманітні за формою. Їх робоча поверхня складається з синтетичного або натурального волокна різного розміру та жорсткості. Також є електричні зубні щітки які є у продажі. А от запитання. Чим чистили зуби за часів Київської Руси. Відомо що щітка ця виготовлена з дуба?Слово складається з 9 букв (пензликом)

ІV тур Фінал

 Три учасники беруть участь у фіналі. Переможці турів.

4.Завдання. Автор  парціальної програми з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» Слово складається з 14 букв (Любов Лохвицька)

Метою створення такої програми є формування у дітей знань про основи здоров’я та безпеку життєдіяльності, вмінь і навичок раціональної поведінки щодо збереження здоров’я, життя та безпеку особистості в середовищі проживання.

 

V тур  Супер-гра.

5 Завдання. В перекладі слово «дитина» означає людина в період від народження до закінчення…. періоду. Якого саме періоду?

Слово складається з 9 букв (пубертатний)

Це … період – коли  у фізичній та емоційній сферах дитини відбуваються суттєві зміни. Це перехідний період між дитинством і дорослим життям. Коли син або донька намагаються поводитись так як дорослі, але все ще зберігають у собі дитячі риси.

В українській мові існує градація назв залежно від віку

Немовля – малюк – хлопча – підліток – юнак – парубок

 

В кінці гри переможець отримує приз.

Використана література:

1.Базовий компонент дошкільної освіти, Київ,2022

2.програма «Українське дошкілля» Тернопіль, Мандрівець 2017

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь