A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №1 методичного об'єднання вчителів української мови і літератури та зарубіжної літератури

Дата: 09.09.2022 10:28
Кількість переглядів: 731

 Виступ.Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів НУШ на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури.

   Турок Т.М,  вчитель української       

                                  мови та літератури

Острожецького ліцею імені І.Єремеєва

Відповідно до статті 17 розділу III Закону України  «Про повну загальну середню освіту» щодо освітнього процесу врегульовано оцінювання результатів навчання:

«1. Кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.

2. Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання, державна підсумкова атестація, зовнішнє незалежне оцінювання.

3. Формувальне, поточне та підсумкове оцінювання результатів навчання учнів на предмет їх відповідності вимогам навчальної програми, вибір форм, змісту та способу оцінювання здійснюють педагогічні працівники закладу освіти.

Підсумкове оцінювання результатів навчання учнів за сімейною (домашньою) формою здійснюється не менше двох разів на рік.

4. За вибором закладу освіти оцінювання може здійснюватися за власною шкалою оцінювання результатів навчання учнів або за системою оцінювання, визначеною законодавством.

У разі запровадження закладом освіти власної шкали оцінювання результатів навчання учнів ним мають бути визначені правила переведення до системи оцінювання, визначеної законодавством.

Річне оцінювання та державна підсумкова атестація здійснюються за системою оцінювання, визначеною законодавством, а результати такого оцінювання відображаються у свідоцтві досягнень, що видається учневі щороку в разі переведення його на наступний рік навчання».

ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ  ТА   РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ В 5 КЛАСІ

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ здійснюється на основі поточного оцінювання з урахуванням проведених діагностичних (контрольних) робіт. Під час виставлення тематичного бала з української мови, української літератури, зарубіжної літератури результати перевірки робочих зошитів, як правило, не враховуються (Наказ МОН № 289 від 01 квітня 2022 р.).

 

ОЦІНКА ЗА СЕМЕСТР ставиться за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів, які визначені в Державному стандарті базової середньої освіти (Постанова КМУ № 898 від 30.09.2020 р.),  у Свідоцтві досягнень учня/учениці (Наказ МОН № 289 від 01 квітня 2022 р., додаток 1):

1. Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

2. Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння

3. Сприймає письмові тексти / Читання

4. Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

 

        Якщо рівень результатів навчання учня (учениці) визначити неможливо з якихось причин, у класному журналі та свідоцтві досягнень, табелі навчальних досягнень роблять запис «не атестований(а) (н/а)».

 

РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ здійснюється на підставі загальної оцінки результатів навчання за І та ІІ семестри. 

 

Графа «Характеристика навчальної діяльності» у Свідоцтві досягнень учня/учениці сформована відповідно до переліку наскрізних умінь, визначених Державним стандартом базової середньої освіти та заповнюється класним керівником за результатами спостережень, проведених спільно з вчителями-предметниками, які працюють із класом. Спостереження проводяться впродовж року за планом, визначеним закладом освіти.

Семестрове та  (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12. Фіксація записів «Аудіювання», «Говоріння», «Читання», «Письмо», тематичного та семестрового оцінювання проводиться в окремій колонці без дати.

Рекомендується у класних журналах і в Свідоцтві перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П»), що відповідає назві рівня досягнень орієнтовних критеріїв оцінювання результатів навчання з предметів (Високий, Достатній, Середній, Початковий) або за допомогою виставлення відповідних балів.  Акцентуємо увагу, що заклади освіти мають право на свободу вибору форм, змісту та способів оцінювання за рішенням педагогічної ради (Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 р. Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (додаток 1) https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/86195/)

УКРАЇНСЬКА МОВА

5 КЛАС

У 2022/2023 навчальному році вивчення української мови в 5 класі здійснюватиметься за такими модельними навчальними  програмами «Українська мова. 5-6 класи» (автори Голуб Н.І., Горошкіна О.М.),  «Українська мова. 5-6 класи» (автори Заболотний О.В. та ін.), рекомендованими наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795); «Інтегрований  мовно-літературний  курс  (українська мова, українська та зарубіжні літератури). 5-6 класи» (автори Старагіна І.П. та ін.), рекомендовану наказом Міністерства освіти і науки України  від 29.09. 2021 № 1031.  Програми розміщені на офіційному вебсайті МОН за покликанням: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku?fbclid=IwAR0Su0XZPqxv3Rp0dsyWvSEg3V7nV5NoRkq8qpUgeJD636tTFRtDHre69Hg

 

Рекомендовані види робіт з української мови  в 5 класі

 

5 кл. НУШ

Усього годин/ Години РМ

140 / 24

Семестри

І

ІІ

Діагностування (у різний спосіб) прогресу набуття учнями мовних знань і компетентностей

4

4

1. Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

аудіювання

1

1

2. Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння *

діалог

1*

-

 усний переказ

1*

-

 усний твір

 -

1*

3. Сприймає письмові тексти/ Читання

 читання вголос

 1*

-

читання мовчки

 -

1

4. Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

переказ

 1

1

твір/есей

 -

-

диктант

 1

 1

* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом семестру (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.

Під час оцінювання загальних результатів, які прописані в Стандарті й у Свідоцтві досягнень учня/учениці 5 класу, РЕКОМЕНДУЄМО враховувати оцінки за такі види робіт:

 І семестр

ІІ семестр

1. Аудіювання

2. Говоріння ? діалог + усний переказ (одна оцінка, яка є середнім арифметичним за виконані роботи)

3. Читання ? читання вголос

4. Письмо ? письмовий переказ + диктант (одна оцінка, яка є середнім арифметичним за виконані роботи)

1. Аудіювання

2. Говоріння ? усний твір

3. Читання ? читання мовчки

4. Письмо ? письмовий переказ  +диктант (одна оцінка, яка є середнім арифметичним за виконані роботи)

                       

 

Орієнтовний формат запису журнальної сторінки з української мови у 5 класі

І семестр

Місяць і число

/

Прізвище та ім'я

учня учениці

09

/

09

27

/

09

Зошит

Тематична

24

/

10

28

/

10

Зошит

Тематична

05

/

11

15

/

11

Зошит

Тематична

20

/

12

29

/

12

Зошит

Тематична

Аудіювання

Говоріння

Читання 

Письмо 

І семестр

Скоригована

1.

Биба Богдан

 

8

6

8

7

8

8

8

 

8

9

8

 

9

8

9

8

8

8

8

8

 

2.

Зінченко Вікторія

 

7

7

7

 

7

9

7

 

7

8

7

 

8

9

8

7

8

7

7

7

 

3.

Куртанич Діана

 

9

9

9

9

10

9

10

 

9

10

10

 

10

9

10

10

9

10

10

10

 

 

ІІ семестр

Місяць і число

/

Прізвище та ім'я

учня учениці

29

/

01

Зошит

27

/

02

Зошит

Тематична

26

/

03

28

/

03

Зошит

Тематична

15

/

04

20

/

04

Зошит

Тематична

17

/

05

29

/

05

Зошит

Тематична

Аудіювання

Говоріння

Читання 

Письмо 

ІІ семестр

Скоригована

Річна

1.

Биба Богдан

 

8

7

8

7

7

8

8

8

 

8

9

8

8

8

8

8

9

8

8

8

8

 

8

2.

Зінченко Вікторія

 

7

7

7

7

 

8

9

8

 

7

8

7

 

7

8

7

7

7

7

7

7

 

7

3.

Куртанич Діана

 

9

9

9

9

9

10

9

10

 

9

10

9

10

10

10

10

10

9

10

9

10

 

10

 

 

6 – 11 КЛАСИ

У 2022/2023 навчальному році вивчення української мови у 6-11 класах здійснюватиметься за такими програмами:

  - у 6–9 класах за навчальною програмою зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804. Програми розміщені на офіційному вебсайті МОН за покликанням: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas

 

- у 10–11 класах за навчальними програмами (рівень стандарту та профільний рівень),  затвердженими наказом МОН від 23.10.2017 № 1407. Програми розміщені на офіційному вебсайті МОН за покликанням: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv

 

Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт у 6–9 класах

 

6 кл

7 кл

8 кл

9 кл

Усього годин

122

88

70

70

Години з РМ

23

22

16

19

 

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

Перевірка мовної теми

4

4

3

3

2

2

2

2

Письмо: переказ

1

1

1

1

1

1

1

1

               твір

-

1

-

1

1

1

1

1

Правопис:

диктант

1

1

1

1

1

1

1

1

Говоріння:

  діалог

1

-

1

-

1

-

1

-

 усний переказ

1

-

1

-

1

-

1

-

 усний твір

-

1

-

1

-

1

-

1

 читання вголос

-

1

-

1

-

1

-

1

 

Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт у 10-11 класах

Рівень

Рівень стандарту

Філологічний рівень

Фронтальні види контрольних робіт

Форми контролю

І

ІІ

І

ІІ

Перевірка мовної теми

2

2

3

3

Письмо:

есе

 

2

 

3

 

1

 

1

переказ

-

-

1

1

твір

-

-

1

1

Індивідуальні види контрольних робіт

Говоріння:

  діалог

 

1

 

-

 

1

 

-

усний переказ

1

-

1

-

уний твір

-

1

-

1

Поточне оцінювання в процесі поурочного вивчення теми з української мови

           Формувальне (поточне формувальне) оцінювання, окрім рівневого або бального може здійснюватися у формі самооцінювання, взаємооцінювання учнів, оцінювання вчителем із використанням окремих інструментів (карток, шкал, щоденника спостереження вчителя, портфоліо результатів навчальної діяльності учнів тощо). Основною ланкою в системі контролю у закладах загальної середньої освіти є поточний контроль, що проводиться систематично з метою встановлення рівнів опанування навчального матеріалу та здійснення корегування щодо застосовуваних технологій навчання. Основна функція поточного контролю – навчальна. Запитання, завдання, тести, тощо спрямовані на закріплення вивченого матеріалу й повторення пройденого, тому індивідуальні форми доцільно поєднувати із фронтальною роботою класу.  

        

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

5 КЛАС

У 2022/2023 навчальному році вивчення української літератури  здійснюватиметься за такими модельними навчальними  програмами «Українська література. 5-6 класи» (автори: Яценко Т.О., Качак Т.Б. та ін.),  «Українська література. 5-6 класи» (автори: Архипова В.П., Січкар С.І., Шило С.Б.), «Українська література. 5-6 класи» (автори Чумарна М. І., Пастушенко Н. М.);  «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної). 5-6 класи» (автори Яценко Т.О., Тригуб І.А.), рекомендованими наказом Міністерства освіти і науки України  від 12.07. 2021 № 795;  «Інтегрований  мовно-літературний  курс  (українська мова, українська та зарубіжні літератури). 5-6 класи» (автори Старагіна І.П. та ін.), рекомендована наказом Міністерства освіти і науки України  від 29.09. 2021 № 1031.

Програми розміщені на офіційному вебсайті МОН за покликанням: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku?fbclid=IwAR0Su0XZPqxv3Rp0dsyWvSEg3V7nV5NoRkq8qpUgeJD636tTFRtDHre69Hg

 

Рекомендовані види робіт з української літератури в 5 класі

 

5 кл. НУШ

Семестри

І

ІІ

Діагностування (у різний спосіб) прогресу набуття учнями літературних знань і компетентностей

2

3

Уроки позакласного читання

2

2

Література рідного краю

2

2

1. Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

Аудіювання

1

1

2. Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння

Розвиток мовлення (усно)

1

1

3. Сприймає письмові тексти/ Читання

Читання вголос

1*

1*

4. Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

Розвиток мовлення (письмово)

1

1

* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом семестру (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовний формат запису журнальної сторінки з української літератури у 5 класі

І семестр

Місяць і число

/

Прізвище та ім'я

учня учениці

09

/

09

27

/

09

Зошит

Тематична

24

/

10

28

/

10

Зошит

Тематична

05

/

11

15

/

11

Зошит

20

/

12

29

/

12

Зошит

Тематична

Аудіювання

Говоріння

Читання 

Письмо 

І семестр

Скоригована

1.

Биба Богдан

 

8

6

8

7

8

8

8

 

8

9

 

9

8

9

8

8

8

8

8

 

2.

Зінченко Вікторія

 

7

7

7

 

7

9

7

 

7

8

 

8

9

8

7

8

7

7

7

 

3.

Куртанич Діана

 

9

9

9

9

10

9

10

 

9

10

 

10

9

10

10

9

10

10

10

 

 

ІІ семестр

 

Місяць і число

/

Прізвище та ім'я

учня/учениці

29

/

01

Зошит

27

/

02

Зошит

Тематична

26

/

03

28

/

03

Зошит

Тематична

15

/

04

20

/

04

Зошит

17

/

05

29

/

05

Зошит

Тематична

Аудіювання

Говоріння

Читання 

Письмо 

ІІ семестр

Скоригована

Річна

1.

Биба Богдан

 

8

7

8

7

7

8

8

8

 

8

9

8

8

8

8

9

8

8

8

8

 

8

2.

Зінченко Вікторія

 

7

7

7

7

 

8

9

8

 

7

8

 

7

8

7

7

7

7

7

7

 

7

3.

Куртанич Діана

 

9

9

9

9

10

9

10

 

9

10

 

10

9

10

10

9

10

10

10

10

 

10

 

Оцінки за «Говоріння», «Письмо» виставляється на підставі робіт з розвитку мовлення

 

6-11 КЛАСИ

У 2022/2023 навчальному році вивчення української літератури  здійснюватиметься за такими програмами:

- у 6–9 класах за навчальною програмою зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804. Програми розміщені на офіційному вебсайті МОН за покликанням:  https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas

- у 10–11 класах за навчальними програмами (рівень стандарту та профільний рівень),  затвердженими наказом МОН від 23.10.2017 № 1407. Програми розміщені на офіційному вебсайті МОН за покликанням: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

5 КЛАС

У 2022/2023 навчальному році вивчення української літератури  здійснюватиметься за такими модельними навчальними  програмами «Зарубіжна література. 5-6 класи» (автор Волощук Є.В.),  «Зарубіжна література. 5-6 класи» (автори: Ніколенко О.М., Ісаєва О.О. та ін.), рекомендовані наказом Міністерства освіти і науки України  від 29.09. 2021 № 1031; «Зарубіжна література. 5-6 класи» (автори Богданець-Білоскаленко Н. І. та ін.), рекомендована наказом Міністерства освіти і науки України  від 29.09. 2021 № 1031;  «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної). 5-6 класи» (автори Яценко Т.О., Тригуб І.А.), рекомендованими наказом Міністерства освіти і науки України  від 12.07. 2021 № 795;  «Інтегрований  мовно-літературний  курс  (українська мова, українська та зарубіжні літератури). 5-6 класи» (автори Старагіна І.П. та ін.), рекомендована наказом Міністерства освіти і науки України  від 29.09. 2021 № 1031.

Програми розміщені на офіційному вебсайті МОН за покликанням: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku?fbclid=IwAR0Su0XZPqxv3Rp0dsyWvSEg3V7nV5NoRkq8qpUgeJD636tTFRtDHre69Hg

 

Рекомендовані види робіт із зарубіжної літератури в 5 класі

 

5 кл. НУШ (52,5 год)

Семестри

І

ІІ

Діагностування (у різний спосіб) прогресу набуття учнями літературних знань і компетентностей

1

2

Уроки позакласного читання

1

1

1. Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

Аудіювання

1

1

2. Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння

Розвиток мовлення (усно)

1

1

3. Сприймає письмові тексти/ Читання

Читання вголос

1*

1*

4. Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

Розвиток мовлення (письмово)

1

1

*Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом семестру (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовний формат запису журнальної сторінки із зарубіжної літератури у 5 класі

І семестр

Місяць і число

/

Прізвище та ім'я

учня учениці

09

/

09

27

/

09

Зошит

24

/

10

28

/

10

Зошит

05

/

11

15

/

11

Зошит

20

/

12

29

/

12

Зошит

Тематична

Аудіювання

Говоріння

Читання 

Письмо 

І семестр

Скоригована

1.

Биба Богдан

 

8

6

7

8

8

 

8

9

 

9

8

9

8

8

8

8

8

 

2.

Зінченко Вікторія

 

7

7

 

7

9

 

7

8

 

8

9

8

7

8

7

7

7

 

3.

Куртанич Діана

 

9

9

9

10

9

 

9

10

 

10

9

10

10

9

10

10

10

 

 

ІІ семестр

Місяць і число

/

Прізвище та ім'я

учня/учениці

29

/

01

Зошит

27

/

02

Зошит

Тематична

26

/

03

28

/

03

Зошит

15

/

04

20

/

04

Зошит

17

/

05

29

/

05

Зошит

Тематична

Аудіювання

Говоріння

Читання 

Письмо 

ІІ семестр

Скоригована

Річна

1.

Биба Богдан

 

8

7

8

7

7

8

8

 

8

9

8

8

8

8

9

8

8

8

8

 

8

2.

Зінченко Вікторія

 

7

7

7

7

 

8

9

 

7

8

 

7

8

7

7

7

7

7

7

 

7

3.

Куртанич Діана

 

9

9

9

9

10

9

10

9

10

 

10

9

10

10

9

10

10

10

10

 

10

 

Оцінки за «Говоріння», «Письмо» виставляється на підставі робіт з розвитку мовлення

 

 

 

 

 

6-11 КЛАСИ

У 2022/2023 навчальному році вивчення української літератури  здійснюватиметься за такими програмами:

- у 6–9 класах за навчальною програмою зі змінами, затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 № 804. Програми розміщені на офіційному вебсайті МОН за покликанням:  https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas

- у 10–11 класах за навчальними програмами (рівень стандарту та профільний рівень),  затвердженими наказом МОН від 23.10.2017 № 1407. Програми розміщені на офіційному вебсайті МОН за покликанням: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv

 

Обов’язкова кількість видів контролю із зарубіжної літератури в 6–9 класах

Класи

6

7

8

9

Семестри

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

Контрольні роботи у формі:

3

3

3

3

3

3

3

3

контрольного класного твору;

1

1

1

1

1

1

1

1

виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання)

2

2

2

2

2

2

2

2

Уроки розвитку мовлення* (у+п)

2

2

2

2

2

2

2

2

Уроки позакласного читання

2

2

2

2

2

2

2

2

Перевірка зошитів

4

5

4

5

4

5

4

5

 

Обов’язкова кількість видів контролю із зарубіжної літератури в 10-11 класах

 

Семестри

І

ІІ

І

ІІ

Рівні

стандарту

профільний

Контрольні роботи у формі:

2

2

4

4

контрольного класного твору;

1

1

1

1

виконання інших  завдань (тестів, відповідей на запитання)

1

1

3

3

Уроки розвитку мовлення (у+п; у межах текстуального вивчення)

2  

(1у+1п)

2  

(1у+1п)

(1у+2п)

3

(2у+1п)

Уроки позакласного читання

1

1

2

2

Перевірка зошитів

4

5

4

5

 

Зошити учнів/учениць 5–9 класів підписуються за таким зразком:

Зошит

для робіт з української мови

(літератури)

учня(учениці) 5-Б класу

Хустської спеціалізованої школи

І-ІІІ ступенів № 1 ім. А. Волошина   

Василенка Микити

Зошит

для контрольних робіт

з української мови

(з української літератури)

учня(учениці) 5-А класу

Лінгвістичної гімназії ім. Т.Г. Шевченка

Петренко Валерії

*У документах діє правило: географічна назва вживається в називному відмінку. Проте буває, що  назва населеного пункту входить в офіційну назву навчального закладу: «Гімназія м. Калуша». У такому разі, підписуючи зошит, уживають родовий відмінок. Правильними є і прикметникові утворення, засвідчені як офіційні у назві: Мукачівська загальноосвітня школа І–ІІІ ст. №2, Кам’яницька загальноосвітня школа І–ІІІ ст.

Джерела

1.  «Про освіту» Закон України (Прийняття від 05.09.2017. Набрання чинності 28.09.2017) [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://osvita.ua/legislation/law/2231/

2. «Про повну загальну середню освіту» Закон України (16 січня 2020 р) [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://osvita.ua/legislation/law/2232/

3. Державний стандарт базової середньої освіти. Постанова КМУ № 898 від 30.09.2020 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу:  https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/76886/

4. Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (Наказ МОН від 19.02.2021 р. № 235[Електронний ресурс] – Режим доступу:  https://imzo.gov.ua/2021/02/22/nakaz-mon-vid-19-02-2021-235-pro-zatverdzhennia-typovoi-osvitn-oi-prohramy-dlia-5-9-klasiv-zakladiv-zahal-noi-seredn-oi-osvity/

5. Модельні навчальні програми для 5-9 класів нової української школи [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku?fbclid=IwAR0Su0XZPqxv3Rp0dsyWvSEg3V7nV5NoRkq8qpUgeJD636tTFRtDHre69Hg

6. Новий освітній стандарт для 5-9 класів – що це за документ і що він змінює [Електронний ресурс] – Режим доступу:  https://nus.org.ua/questions/novyj-osvitnij-standart-dlya-5-9-klasiv-shho-tse-za-dokument-i-shho-vin-zminyuye/

 https://nus.org.ua/articles/navchalna-programa-ne-maye-kopiyuvaty-modelnu-shho-spilnogo-j-riznogo-v-tsyh-programah/ /

7. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції НУШ (МОН України №4.5/2303-21 від 06.08.2021) [Електронний ресурс] – Режим доступу:  https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/83419/

8. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 року [Електронний ресурс] – Режим доступу:  https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/86195/

9.Rотусенко О. Ю., Михайловська Н. А., Гнаткович Т. Д. Оцінювання навчальних досягнень учнів 5–9 (10–11) класів з української мови та літератури: Методичні рекомендації. – Ужгород: Ґражда, 2018. – 96 с.

10. Гнаткович Т. Д., Котусенко О. Ю., Химера Н. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів 5–11 класів на уроках зарубіжної літератури: Методичні рекомендації. –  Ужгород: Ґражда, 2018. – 56 с.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь