A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №3 методичного об`єднання вчителів 1,2 класів

Дата: 06.01.2022 13:04
Кількість переглядів: 181

Практикум. Мій план інтегрованого навчального дня (з використанням інноваційних технологій).

                                                                               Домарецька Ольга Григорівна,

                                                                               вчитель початкових класів

                                                                        Острожецького ліцею імені І.Єремеєва

        З досвіду своєї роботи підготувала план інтегрованого дня на тему «Хто такі друзі?». В плані висвітлені ігри,вправи ,які можна проводити протягом дня на ранкових зустрічах  та навчальних предметах з теми «Хто такі друзі?»

Мета  тематичного дня: створити у класі дружнє середовище-простір   ,де цінують дружбу і друзів;допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби,сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті;виховувати любов та турботливе ставлення  до менших друзів-домашніх улюбленців.

                                   Ранкова зустріч

Учитель:Я рада ,діти,бачити вас на ранковій зустрічі.Пропоную привітатися на іншій мові,на якій ви бажаєте.

 Гра «Пальчики»

Підніміть вгору праву руку з пятьма пальчиками.                                                     Загніть мізичник ті,кого вранці збудила матуся;                                                       Загніть наступний пальчик ті,які зраділи сьогоднішньому сонечку (снігу,морозу).                                                                                                                              Загніть наступний пальчик ті,хто хоч раз комусь подарував сьогодні усмішку;  Загніть наступний пальчик ,хто зустрів сьогодні друга.                                          Покажіть,що у нас вийшло.                                                                                                         Бачу,не в усіх пальчики загнулися.Чому,як ви думаєте?                                           Сьогодні будемо намагатися,щоб в усіх вийшов хороший настрій.                        

Щоденні новини.

Тема нашого сьогоднішнього  дня «Хто такі друзі».Ми будемо вчитися дружити,допомагати нашим друзям.

                             Я досліджую світ

Гра «Ти мені подобаєшся».

У парах діти стоять обличчям одне до одного,беруться за руки і ведуть діалог:

Ти мені подобаєшся.                                                                                                               Чому?                                                                                                                                          Ти мені подобаєшся,тому що…(дитина називає одну характерну рису,що подобається у партнерові.Потім міняються ролями.

Вправа «Портрет класу»

Діти,а ви намалювали вдома портрет свого (своєї),друга (подруги)-однокласника (однокласниці)?                                                                                        Тож давайте створимо «портрет» нашого дружнього класу.                                        (Діти під музику чіпляють свої роботи).

Вправа «Незакінчене речення про друга»

Учні міркують про те ,хто такий друг  і продовжують речення:  «Я вважаю,що друг це  той,хто…,тому що…»

Ситуаційна вправа

Обєднайте дітей у групи,опишіть завдання : «Наші команди збираються у тривалу і важку подорож у гори.Якими рисами має володіти друг,щоб ми взяли його в цю мандрівку?»                                                                                                 Можна ставити учням проблемні  запитання:                                                             Чи друг повинен бути сильним?                                                                                           Чи від друга має бути користь?                                                                                           Чи ціниться у другові щедрість?                                                                                      

На перерві у дітей ігрові розваги в зоні відпочинку.

                                       Навчання грамоти 

Слухання оповідання «Ким бути і ким не бути»(За Я.Пінясовим).                          Бесіда «Хто такий друг?»                                                                                                                              Вправа «Запитання – відповідь»(1 група ставить запитання за змістом оповідання іншій групі)

Вправа «Крісло автора»

Одна дитина сідає в «крісло автора» і виступає в ролі автора твору.Інші діти формулюють запитання за змістом почутого оповідання,а автор повинен відповісти словами, максимально наближеними до тексту.                                     Висновки:щоб бути другом-це не лише слова,а й відповідальність,виручка, співпереживання,допомога.

Запропонуйте учням визначити найважливіші риси характеру,які ми цінуємо в наших друзях.Запишіть ці слова друкованими літерами різними кольорами на картках паперу і почепіть на стіну слів,поясніть ,що так ми створюємо наш словник,який допомагає збагачувати наше мовлення.

Підбір відповідних слів,які характеризують друга(який він?),подругу (яка вона?),звірятко (яке воно?).

Групування слів у 3 рядки:перший – на означення осіб чоловічого роду;другий-жіночого;третій-середнього роду.

Він(друг)-вірний,відповідальний,добрий,щирий,веселий.                                        Вона(подружка)-вірна,милосердна,весела.щедра.                                                 Воно(звірятко)-кумедне,миле.пухнасте.

Аналіз слова «друзі»:

Назвати перший звук;останній звук;                                                                     назвати усі звуки;                                                                                                        поділити слово на склади;                                                                                                           визначити наголошений склад;                                                                                                  сказати ,як звати твого друга(подругу).

Рефлексія .Вірш А.Костецького «Про друга».                                                                  Читання вірша вчителем.                                                                                                  Учні висловлюють власні почуття від прослуханого вірша.                                       Беруться за руки в колі й висловлюють побажання один одному.

Підсумок:про цінність дарувати іншому усмішку,гарні емоції,подарунки,свій час.

На перерві –читання з другом.  

                                       

                                      Мистецтво 

1.Виконання «Пісні про дружбу»/муз.О.Янушкевич,сл.М.Ясакова/                       Варто наголосити,що під час виконання потрібно відобразити рухами, мімікою характер,настрій пісні.

2.Виготовлення закладки для книжечки «Закладка для друга».

3.Рефлексія.Вправа «Мікрофон».

Діти по черзі беруть у руки уявний мікрофон та висловлюють свої враження, почуття,емоції від прослуханого й побаченого впродовж дня.

 

      Список використаних джерел:

Нова українська школа:порадник для вчителя/Під ред.Бібік Н.М._к.ТОВ       «Видавничий дім»,2017.

Шихалкіна О./власні розробки ранкових зустрічей.

Ягупа І.Інтегровані заняття.Я досліджую світ.1-й клас/Початкова освіта,№4, 2018 р.

                         Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь