A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

ПРОГРАМА ЗАСІДАННЯ №3 МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ТА ІНФОРМАТИКИ

Дата: 28.12.2021 14:38
Кількість переглядів: 186

 

Програма засідання №3

методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу та інформатики

 (дистанційно)  05 січня 2022 року

 

Тема: «Впровадження STEM – освіти при вивченні предметів фізико-математичного циклу та інформатики»

 

Мета: впроваджувати STEM – освіту при викладанні предметів фізико-математичного циклу та інформатики

 

  1. 10.00 – 10.10 Реєстрація учасників МО
  2. 10.10 – 10.30 Виступ «Мейкерство як інноваційний підхід впровадження STEM - освіти»

 

Воробей Н. С.

вчитель  математики та інформатики

Острожецького ліцею

імені Ігоря Єремеєва

 

  1. 10.30 – 10.50 Практикум «Використання мейкерства на уроках математики та фізики»

                                                   Вайнер І. В. вчитель фізики та математики

                       Уїздецької ЗОШ  І – ІІІ ст.  

 

  1.   10.50 – 11.20  Виступ «Система оцінювання здобувачів освіти за Абеткою для директора»

Вайнер І. В. керівник МО

 

  1. 11.50 – 12.15 Ознайомлення з новим Положенням про обласний конкурс-ярмарок педагогічної творчості .

 

  1. 12.15 – 12.45  Звіт вчителів , що атестуються про виконану роботу в міжатестаційний період.

 

  1. 12.45 – 13.00Рефлексія

Вайнер І. В. керівник МО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь