A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №2 методичного об'єднання вчителів фізичної культури, основ здоров’я, ЗУ

Дата: 03.11.2021 10:01
Кількість переглядів: 146

 Виступ «сучасний урок фізкультури - урок здоров’я»

                                                                                                                                                                                                                                                                 

                                                                                                                         Юрчук О.В.                                                                                                                                                                                                                                                                                            

                                                                                             вчитель фізичної культури

                                                                                                        Острожецького ліцею

                                                                                                                  імені І.Єремеєва  

                                                                                                                                                                                                                           Фізкультура - одна з основ нашого       здоров'я. І де як не в школі, цей фундамент будувати. Саме на уроках треба допомогти хлопцям позбутися від сутулих плечей і запалих грудей, розвинути у них силу, швидкість, гнучкість, спритність. Школярам необхідний повноцінний урок фізкультури - гранично активний, добре оснащений сучасними технічними засобами. Наші вихованці повинні оволодіти фізичною культурою. Ось це особливо важливо.

Я вважаю, що не можна по окремим, можливо недбайливим учням судити про постановку фізичного виховання в нашій школі. Якщо команда школи займає призові місця - хвалять всю школу, вважають її передовій. Зайняли місце з кінця - значить, учитель нероба. Адже за успішне виконання навчальної програми грамот і медалей чи не вручають. Від роботи за навчальною програмою швидких результатів не отримати, результати змагань відразу видно кожному. Шкільна програма фізичного виховання намагається урівноважити дві складові частини фізичної культури, а саме урок і позакласні форми.

Хоча, звичайно, незмінною залишається головна роль уроку, який залишається головною формою навчання дітей.

Фізкультура - це не тільки вміння влучно бити ногою по м'ячу або швидко бігати, це сила і енергія, настрій дітей, при яких і навчання легко дається і працюється з вогником; це здоров'я дитини, яке складається з дуже багатьох чинників - правильного режиму дня і харчування, раціонального дозвілля.

Вимоги до сучасного вчителя високі.

вчителя нового покоління, вчителі-новатори прагнемо йти в ногу з життям, бути на рівні сучасних завдань, розуміємо, що неможливо викладати фізкультуру старими, дідівськими методами на віджиле своє століття обладнанні.

Учитель фізкультури повинен бути хорошим організатором. Йому потрібна широка різнобічна підготовка.

Багато, дуже багато проблем у сучасного вчителя фізкультури. Від нього, крім великих знань і умінь, широкого кругозору і ентузіазму, потрібно і справжнє почуття любові до дітей. Справжній педагог щоранку йде до дітей як на свято, з запасом свіжих сил, нових ідей і нерозтрачених почуттів.

Проблемою виросла в наші дні до глобальних розмірів, є недостатня рухова активність дітей.

Звідси беруть початок багато хвороб, звідси йдуть багато біди шкільної фізкультури. Далеко не всі нинішні школярі досить фізично розвинені, не всі готові вступати в єдиноборство зі своїми однолітками.

Протягом ряду років в НДІ фізіології дітей і підлітків вивчили режим дня учнів різних міст і сіл країни. Результати цих досліджень говорять про скорочення з року в рік часу перебування дітей на свіжому повітрі, про зменшення їх ігровий і в цілому рухової активності.

Дитина дошкільного віку рухається майже безперервно. З надходженням же в школу ця активність скорочується майже вдвічі. Уроки, домашні завдання, телевізор, комп'ютер забирають все денний час.

У школі мало спортивних секцій для дітей молодшого віку. Діти відчувають справжній руховий голод!

Дослідження показують, що молодший вік - найсприятливіший для формування основних рухових умінь, розвитку рухових функцій, для виховання інтересу до фізичної культури.

Не менш важлива проблема - підвищення ефективності фізичного виховання, поліпшення якості знань. Для цього і вчителю, і батькам необхідно знання вікових закономірностей розвитку моторики дітей і підлітків, щоб не упустити найсприятливіший час, використовувати його для підняття загального рівня розвитку дитини, та й для зростання його спортивних результатів.

Найсуттєвіші зміни рухового апарату дитини відбуваються у віці 8 - 12 років.

Головні завдання в школі треба встигнути, якомога повніше вирішити саме за 5 - 7 років навчання дітей, інакше буде втрачено найпродуктивніший час для розвитку рухових можливостей школярів.

Підлітковий вік - це найважливіший період, коли за допомогою фізкультури можна значно підняти не тільки загальнофізичної підготовки, а й рівень сили, витривалості. Але в цей же період йде біологічна перебудова дитячого організму. НЕОБХІДНА СУВОРА поступово ПЛАНУВАННЯ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ПІДЛІТКІВ. За рахунок інтенсивного розвитку швидкості рухів підлітки дуже добре адаптуються до швидкісних навантажень і можуть показувати відмінні результати в бігу.

Ефективність фізичного виховання дітей значно підвищиться, якщо його акцент буде припадати на більш сприятливі періоди природного прискореного розвитку рухової системи дитини. КОЛИ виявляла достатньо велику РЕЗЕРВНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ЙОГО ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ БЕЗ ШКОДИ ДЛЯ ЗДОРОВ'Я.

Фізичні навантаження школярів будь-якого віку повинні бути тільки оптимального рівня, без максимальних напружень. Максимальна фізичне навантаження не дає ефекту.

 

  Список використаних джерел:

Навчальна програма «Фізична культура в школі. 5-11 кл .»

Методичні рекомендації з фізичної культури 2021 - 2022  навчальний рік.                      


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь