A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Острожецька громада
Рівненська область, Млинівський район

План соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради на 2018 рік

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення

Острожецької сільської ради

від __.__.2018 року

№ ______

                                                                                                                     

                                                                     

 

 

План

соціально-економічного розвитку

Острожецької сільської ради

Млинівського району

Рівненської області

на 2018 рік

 

            І. Вступ

            ІІ. Аналітична частина

           1. Загальна характеристика

           2. Аналіз стану та тенденцій соціального і економічного розвитку Острожецької сільської ради за 2017 рік

           3. Фінансово-бюджетна ситуація Острожецької сільської ради

           4. Результати SWOT-аналізу

           ІІІ. Основні проблемні питання соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради

           ІV. Основні цілі, завдання та пріоритети розвитку Острожецької сільської ради на 2018 рік

           V. Фінансове забезпечення реалізації Плану

           VI. Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану

 

І. ВСТУП

 

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад» № 157-VIII від 05.02.2015 року із змінами та доповненнями та рішення п’ятої сесії VII скликання Острожецької сільської ради №133-5/20 16 від 08 серпня 2016 року «Про добровільне обєднання територіальних громад» створено Острожецьку сільську раду об’єднаної територіальної громади, а 18 грудня 2016 рку були проведені перші вибори, під час яких обрали голову громади.  

До складу Острожецької сільської ради увійшли наступні села: Острожець, Залав'я, Малин, Підгай, Новосілки, Заболоття, Заболотенці, Певжа, Бакорин, П'яннє, Зборів, Уїздці, Ставище, Борбин.   

Адміністративний центр - село Острожець Млинівського району Рівненської області. Перша історична згадка про село Острожець 29 червня 1528 року, коли «Троїцькому городничому Петру Михайловичу грамотою короля польського Сигізмунда І Старого дозволено заснувати місто в його спадковому володінні в селі Острожець на землі Волинській». Цей рік і вважався роком заснування с. Острожець.

Для закріплення позитивних тенденцій та вирішення проблемних питань економічного і соціального розвитку територіальної громади, координації роботи органів комунальних підприємств і розроблено План соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Млинівського району Рівненської області на 2018 рік (далі - План).

Законодавчою та методичною основою проекту Плану є Закони України  ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, ,,Про добровільне об'єднання територіальних громад”, ,,Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України”.

Проект Плану розробляється з урахуванням завдань і положень наступних документів:

  • постанов Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 385 „Про  затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року” та від 31 травня 2017 року №411 «Про схвалення пронозу економічного ісоціального розвитку України на 2018-2020 роки.
  • наказу Мінрегіону України від 30.03.2016 № 75 ,,Про затвердження Методичних рекомендацій щодо формування і реалізації прогнозних документів соціально-економічного розвитку об'єднанної територіальної громади”;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 28.11.2014 № 612 ,,Про Стратегію розвитку Рівненської області на період до 2020 року”,  затверджено рішенням обласної ради від 18.12.2014 № 1374;
  • розпорядження голови райдержадміністрації від 03.10.2013 № 230 ,,Стратегія економічного та соціального розвитку  Млинівського району на період до 2018 року”.

Мета Плану – вироблення та втілення єдиної політики розвитку Острожецької сільської ради у 2018 році в контексті єдиної політики розвитку Млинівського району та Рівненської області, що вимагатиме реалізації пріоритетів у соціальній та економічній сферах із запровадження чіткої взаємодії з усіма гілками влади.

Основною метою Плану є створення умов для повноцінного функціонування об`єднаної територіальної громади.

База Плану – аналіз основних показників економічного і соціального розвитку об`єднаної  територіальної громади за 2017 рік та прогнозні показники у 2018 році.

З метою визначення найбільш об’єктивних пріоритетів діяльності Острожецької сільської ради на 2018 рік у Плані передбачений моніторинг наявних власних ресурсів, стану демографічної ситуації, стану розвитку інфраструктури та економіки. Визначено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози розвитку територіальної громади.

Проведення аналізу дозволило сформулювати комплексну систему завдань, основних заходів соціального та економічного розвитку сільської ради на 2018 рік, які базуються на розумінні поточної соціально-економічної ситуації, що склалася на території громади, з урахуванням проблем та першочергових потреб населення, фінансових та організаційних ресурсів об’єднаної територіальної громади, відповідно до пріоритетних напрямків розвитку населених пунктів.

 

    ІІ. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА                                                 

 

1. Загальна характеристика

 

Острожецька сільська рада розташована у південно-східній частині Млинівського району.

Територія    селищної  ради  становить 139125 м2, що складає 11 %  від території району.

Острожецька сільська рада межує: на півдні – з Волинською областю, на заході – з селом Велика Городниця Млинівського району та селом Новоукраїнка Млинівського району, на півночі та сході з Млинівською об’єднаною територіальною громадою Млинівського району Рівненської області.

За адміністративно-територіальним поділом сільська  рада  включає 14 сіл.

Адміністративний центр громади  - село Острожець, яке розташоване на півночі Млинівського району. Віддаленість села Острожець до районного центра смт Млинів складає 26 км., до обласного центру міста Рівне – 82 км.,   до обласного центру міста Луцька Волинської області - 22 км. Залізничні станції Дубно та Луцьк знаходяться відповідно на віддалі 47 та 23 км. Відстань до міжнародного аеропорту м Рівне - 67 км.

Зовнішні і внутрішні транспортні зв'язки громади здійснюються автомобільним транспортом. На відстані 5 кілометрів від адміністративного центра Острожецької ОТГ села Острожець проходить автодорога державного значення Доманове-Ковель-Чернівці-Мамалига, на відстані 36 кілометрів автодорога національного значення Устилуг – Луцьк – Рівне та  за  38 кілометрів -  автомагістраль Київ-Чоп.

Населення Острожецької сільської ради станом на 01 січня 2017 року становило 5980 осіб, що складає 15,9 % від населення Млинівського району. Щільність населення – 4,3 особи на 1000 м2.

 

2. Аналіз стану та тенденцій соціального і економічного розвитку Острожецької сільської ради за 2017 рік

 

Державну політику в галузі освіти сільської ради забезпечують 5 закладів загальної середньої освіти – це 3 заклади І-ІІІ ступенів: Борбинська ЗОШ, Уїздецька ЗОШ та Острожецький НВК; 2 заклади І-ІІ ступенів: Малинська ЗОШ, П’яннєвська ЗОШ. У даних закладах освіти навчається 938 учнів, працює 125 вчителів та 65 працівників обслуговуючого персоналу.

Найбільшою проблемою в загальноосвітній галузі є технічний стан будівлі Борбинської школи. З вересня 2017 року учні в цій школі навчаються в дві зміни, оскільки 4 класні приміщення заборонені у використанні, після проведеного технічного обстеження будівлі школи спеціалізованою організацією.

Вирішенням даної проблеми є будівництво нового навчально виховного комплексу, яке планується розпочатися у 2018 році за кошти ДФРР, обласного бюджету та вланих коштів Острожецької сільської ради. Будівництво Борбинського НВК є пріоритетним завданням Рівненської ОДА у 2018 році.

Дошкільну освіту в громаді забезпечують 2 дошкільні заклади освіти – це Острожецький ДНЗ ясла-садок «Сонечко» та Уїздецький ДНЗ «Бджілка». У дошкільних закладах освіти виховується 160 дітей, працює 14 педагогічних працівників та 17 працівників обслуговуючого персоналу.

В 2017 році розпочато реконструкцію приміщення школи в селі Залав'я під ДНЗ «Казка». Замовником будівельних робіт по об’єкту  є управління капітального будівництва Рівненської ОДА, оскільки фінансування здійснюється за кошти Державногго фонду регіонального розвитку. Протягом року використано 1670,000 тис.грн.. У вересні 2018 року планується відкриття даного закладу.

У 2018 році в Острожецькій сільській рада за наслідками конкурсу планується створення опорного закладу на базі Острожецького НВК із філіями (Малинською ЗОШ,  П’яннєвською ЗОШ). Процес створення опорного закладу на даному етапі не передбачає оптимізації чи реорганізації закладів освіти.

Продовжується процес організації освітнього середовища, яке включає в себе не лише заклади загальної середньої та дошкільної освіти, а й заклади позашкілля. Одним із закладів позашкілля Острожецької сільської ради є ФСК «Горизонт», де працює 1 тренер-викладач із ДЗЮДО та 1 працівник обслуговуючого персоналу, є дві вакантні ставки тренерів-викладачів, навчаються  24 учні із них: із с.Острожець – 18 учнів, із с. Зала׳вє -  1 уч., із с. Новосілки – 3 учні, із с. П׳яннє – 2 учні.  

Культурна галузь Острожецької громади в сільській місцевості представлена, насамперед, будинками культури і сільськими клубами.

Мережа закладів культури на даний час включає 6 установ культури, з них: Острожецький та Уїздецький будинки культури та 4 сільських заклади клубного типу, які знаходяться в селах Новосілки, Малин, П'яннє, Певжа. В даних закладах працює 14 працівників.

Також на території громади функціонує 7 публічно-шкільних бібліотек в яких працює 7 осіб.

Основним завданням цих закладів культури є збереження та розвиток українських традицій та культурної спадщини, виховання у молодого покоління любові до українського народу та його мови.

Цікавими об’єктами туристичної інфраструктури Острожецької ОТГ:

-парк XVIII ст.,

-замок графа Лядухівського XVI-XVIIст.,

-Городище і селище IX-XIII,

- Меморіальний комплекс «Малинська трагедія».

Найпроблемнішим у сфері культури залишається відсутність в громаді необхідного приміщення для Центру дозвілля та недостатня кількість творчих кадрів культурно-дозвіллевої сфері. В будинках культури в селі Острожець та Уїздці потрібно провести технічне обстеження, оскільки стіни даних закладів мають поздовжні тріщини. Клуб в селі Павжа потребує негайного ремонту покрівлі та внутрішній приміщень. 

Медичну допомогу населенню на первинному рівні надає  КЗ ,,Млинівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги” в структуру якого входять 1 амбулаторія загальної практики сімейної медицини, яка розташована в селі Острожець та 6 фельдшерсько-акушерських пунктів.

         На вторинному рівні спеціалізовану медичну допомогу населенню надає КЗ «Острожецька районна лікарня», яка має поліклінічне відділення, стаціонар на 20 ліжок (15 терапевтичних, 5 дитячих), денний стаціонар на 10 ліжок, клінічну лабораторію, фізіотерапевтичний кабінет, кабінет ультразвукової та функціональної діагностики, рентгенкабінет, флюрокабінет та зубопротезну лабораторію.

В лікарні працює 11 лікарів (9 лікарів мають вищу категорію, 2 лікаря – першу), 22 середніх медичних працівників (10 – мають вищу атестаційну категорію, 2 - першу атестаційну категорію, 10 – молодші медичні працівники), також працює 12 інших працівників.

Варто зазначити, що з січня 2018 року даний заклад переданий з комунальної власності району у власність Острожецької сільської ради.

На території громади знаходиться комунальний заклад обласної ради «Острожецька туберкульозна лікарня». На даний час функціонує 40 ліжок (20 – паліативного лікування, 20 – для вперше виявлених). В лікарні працює 51 особа.

Протипожежний захист на території Острожецької сільської ради об’єднаної територіальної громади здійснюється співробітниками 6-ї  Державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС України у Рівненській області та  місцевою пожежна командою, в якій працює 6 пожежників.

Географічне положення об’єднаної територіальної громади, природні умови, а саме клімат, ґрунти, наявні  земельні   і  водні  ресурси  є  надзвичайно  сприятливими  для  розвитку аграрного сектору.

Найбільшими представниками аграрного сектору Острожецької сільської ради є агрофірма «Камаз-Агро» та сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Ідна».

Ці підприємства є найбільшими, що перераховують кошти до бюджету Острожецької сільської ради.

 

           3.  Фінансово-бюджетна ситуація Острожецької сільської ради

Основною метою діяльності сільської ради у сфері бюджетно-фінансової політики є формування достатніх ресурсів для фінансування пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку та підвищення ефективності використання бюджетних коштів.

Сутність фінансово-бюджетної політики заключається у поєднанні конкретних завдань та відповідних засобів, за допомогою яких вирішуються поставлені завдання.

Обсяг доходів загального фонду бюджету Острожецької сільської ради на 2018 рік становить 38260,4 тис.грн., в тому числі власні доходи – 9996,2 тис. грн., базова дотація – 5148,7 тис.грн.,  освітня субвенція – 18734,8 тис. грн., медична субвенція – 4380,7 тис. грн. та спрямований  вільний залишок бюджетних коштів – 3796,7 тис.грн.,  кошти передані із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) – 3565,8 тис.грн..

Найбільшу питому вагу в загальному обсязі власних доходів складає податок на доходи з фізичних осіб – 63 %, єдиний податок – 21 %, податок на майно – 13 %.

Із загального обсягу видатків бюджету сільської ради – 39861,1 тис. грн.,  найбільший обсяг видатків складають видатки на утримання загальноосвітніх навчальних закладів – 23252,6 тис. грн. (58 %).

Обсяг бюджету загального фонду

Острожецької сільської ради Млинівського району

на 2018 рік

 

 

 

№ п/п

Найменування

Затверджено  з урахуванням змін

 на 2017 рік

1.

Податок та збір на доходи фізичних осіб

6300,0

2.

Податок на прибуток підприємств  

-

3.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів

17,0

4.

Податок на майно, в т.ч.:

1255,2

 

податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

111,6

 

земельний податок з юридичних та фізичних осіб

198,6

 

орендна плата з юридичних та фізичних осіб

945,0

 

транспортний податок з фізичних осіб

-

5.

Єдиний податок

2099,0

6.

Державне мито

-

7.

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

150,0

8.

Плата за надання адміністративних послуг

175,0

9.

Інші надходження

-

 

РАЗОМ

9996,20

10.

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

18734,80

11.

Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

4380,70

12.

Інші субвенції та дотації сільському бюджету

5148,70

Всього доходів:

38260,40

13.

Спрямований вільний залишок бюджетних коштів

3796,70

14.

Кошти передані із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)

3565,80

 

 

Обсяг видатків загального фонду бюджету

Острожецької сільської ради Млинівського району

на 2018 рік

 

 

 (тис. грн.)

№ п/п

Найменування

Затверджено  з урахуванням змін

1.

Державне управління, в т.ч. :

4170,0

 

органи місцевого самоврядування

4170,0

2.

 Освіта, в т.ч:

26703,6

 

Дошкільні заклади освіти

3451,0

 

Загальноосвітні школи

23252,6

3.

Охорона здоров’я, в т.ч:

4790,7

 

Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню

3798,7

 

Первинна медична допомога

992,0

4.

Соціальний  захист та соціальне забезпечення

120,0

5.

Житлово-комунальне господарство, в т.ч. :

1594,8

 

Благоустрій міст, сіл, селищ

1594,8

6.

Культура і мистецтво, в т.ч:

1205,9

 

Будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу, бібліотеки

1205,9

7.

Резервний фонд

50,0

8.

Субвенція сільського бюджету іншим бюджетам

223,0

9.

Місцева пожежна охорона

380,0

10.

Підтримка підприємств і організацій побутового обслуговування, що входять до комунальної власності

-

11.

Проведення заходів з землеустрою

100,0

 

Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, що здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні

260,0

12.

Інші видатки

263,1

Всього видатків:

39861,1

 

         4.   Результати SWOT-аналізу

 

Конкурентні переваги та обмеження перспективного розвитку сільської ради виявлені на основі аналізу стартових умов регіонального розвитку, що викладені в SWOT- аналізі.

Даний SWOT - аналіз це оцінка стартових можливостей перед розробкою практичних кроків по реалізації плану соціально-економічного розвитку. 

 

Сильні сторони

(внутрішні переваги)

Слабкі сторони

(внутрішні недоліки)

Географічне положення та природно-ресурсний потенціал

  • Вигідне географічне розташування
  • Значна територія
  • Неподалік громади пролягає міжнародна транспортна магістраль
  • Сприятливий для сільського господарства   рівнинний рельєф
  • Компактне розміщення населених пунктів та їх чисельність
  • Значні земельні ресурси
  • Значний оздоровчо-рекреаційний потенціал (штучні водойми,  помірний клімат)
  • Розташування поблизу ОТГ, на відстані 20 км. обласного центру Волинської області м. Луцьк
  • Наявність приватних виробників сільськогосподарської продукції
  • Зміни кліматичних умов, внаслідок чого зростають ризики в різних галузях економіки.
  • Обмеженість мінерально-сировинної бази.
  • Недостатньо розвинена інфраструктура громади
  • Генеральний план населених пунктів сільської ради потребує оновлення
  • Високий рівень безробіття
  • Відсутність туристичної інфраструктури
 

2. Економічний потенціал

  • Наявність факторів, що обумовлюють розвиток промислового потенціалу.
  • Високий потенціал розвитку  аграрної сфери сільськогосподарського виробництва.
  • Наявність вільних інвестиційно привабливих земель з підведеними комунікаціями придатних для розміщення виробництва/переробки продукції
  • Недостатня кількість промислових підприємств з високим рівнем виробництва.
  • Зношеність основних фондів.
  • Слабка транспортна мережа.
  • Відсутність ринку туристичних послуг.
  • Недостатній обсяг інвестицій в основний капітал
  • Часткова відсутність генеральних планів населених пунктів сільської ради
 

Стан навколишнього природного середовища

  • Наявність природних та штучних водойм.
  • Наявність унікальних ландшафтів та природних парків.
  •  

Трудовий потенціал

  • Високий освітній р івень населення.
  • Наявність кваліфікованої робочої сили.
  • Можливість перепідготовки робочої сили відповідно до вимог ринку праці.
  • Обмежені можливості працевлаштування у сільській місцевості.
  • Невисока тривалість життя.
  • Значна кількість людей похилого віку.
  • Високий міграційний відтік населення

5. Рекреаційно-туристичний потенціал

  • Значні рекреаційні ресурси.
  • Наявність історичної та культурної спадщини.
  • Поява нових видів туризму (сільського зеленого туризму).
  • Недостатньо розвинутий інформаційний простір про туристичні можливості.
  • Відсутність постачальників послуг сільського зеленого туризму.
  • Недостатня розвиненість інфраструктури туристичної галузі

 

6. Розвиток інфраструктури

  • Наявність значної кількості приміщень комунальних закладів.
  • Наявність розгалуженої торгової мережі
  • Відсутність  залізничного транспорту.
  • Незадовільний стан інфраструктури, у першу чергу, автомобільних доріг.
  • Відсутність оновлених генеральних планів розвитку населених пунктів.
  • Значний знос основних фондів і висока енергоємність житлово-комунального господарства

 

Можливості

Загрози

  1. Зростання   попиту   на сільськогосподарську та промислову продукцію.
  2. Зростання обсягів експорту продукції до країн ЄС.
  3. Створення зон відпочинку біля місцевих водойм.
  4. Зростання популярності сільського, зеленого, культурного туризму
  5. Залучення  коштів на реалізацію проектів місцевого розвитку із державного фонду регіонального розвитку, субвенції з державного бюджету на розвиток інфраструктури об’єднаних громад, інших державних і недержавних джерел фінансування програм і проектів розвитку територіальних громад
  1. Нестабільна ціннова політика на енергоносії¸ паливно-мастильні матеріали та запчастини.
  2. Значне коливання валютного курсу.
  3. Посилення податкового тиску на малий бізнес.
  4. Обмежені фінансові ресурси для соціально-економічного розвитку сільської ради.
  5. Недостатня державна підтримка на формування інфраструктури сільської ради.
  6.  Відплив кваліфікованих кадрів за межі сільської ради.

 

 

 

 

ІІІ. Основні проблемні питання соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради

 

У галузі освіти

Недостатній рівень фінансування галузі.

Відсутність оптимізованої мережі навчальних закладів та  необхідність покращення їх матеріально-технічної бази.

Незабезпеченість навчально-виховного процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

Проведення реконструкції, капітальних та поточних ремонтів закладів освіти та покращення їх матеріально-технічної бази.

 

У сфері охорони здоровя:

Низький рівень забезпечення медичним обладнанням та медичною  апаратурою унеможливлює раннє виявлення захворювань, зокрема соціально- небезпечних, серцево-судинних, насамперед серед населення, що мешкає в сільській місцевості, що в свою чергу не дає можливості забезпечити повноцінне функціонування лікарської амбулаторії та фельдшерсько-акушерських пунктів.

Приміщення потребують капітального та поточного ремонтів.

 

У культурній галузі:

Створення єдиного центру культури, рроведення капітальних та поточних ремонтів закладів, покращення їх матеріально-технічної бази.

 

У сфері фізичної культури і спорту:

Відсутність літніх майданчиків для занять різними видами спорту.

Відсутність сучасного спортивного обладнання та спортінвентарю.

Відсутність достатньої кількості спортивних споруд, які б відповідали сучасним вимогам за місцем проживання мешканців.

 

У  комунальному господарстві:

 Значна зношеність дорожнього покриття вулиць та мереж водопостачання у населених пунктах Острожецької громади.

Недостатній розвиток системи інфраструктури.

Недостатній рівень освітлення вулиць населених пунктів громади.

 

У галузі транспорту:

Недостатнє транспортне сполучення між населеними пунктами громади.

Відсутність схем та графіків руху пасажирського транспорту.

Відсутність достатньої кількості дорожніх знаків та розмітки.

 

У галузі охорони довкілля

Відсутність очисних споруд на території населених пунктів сільської ради.

Наявність стихійних сміттєзвалищ та проблема поводження з ТПВ.

IV.Основні цілі,  завдання та пріоритети розвитку Острожецької ОТГ на 2018 рік

З метою забезпечення сталого економічного і соціального розвитку сільської ради, на основі аналізу результатів розвитку за попередній період, нагальних потреб територіальної громади і можливостей бюджету об’єднаної територіальної громади на 2018 рік визначено основні цілі,  завдання та пріорітети сільської ради, розроблено заходи щодо її реалізації.                                                                                                                                                                                                                                                         

Основні цілі розвитку:

1. Створення сприятливих умов для життєдіяльності населення та підвищення комфорту життя мешканців  сільської ради.

2. Формування сприятливого інвестиційного клімату, сприяння пошуку потенційних інвесторів та впровадження інвестиційних проектів, забезпечення ефективного супроводу та обслуговування інвесторів.

3. Розвиток соціальної, освітньої, медичної, спортивної, культурної та туристичної інфраструктури.

4. Системне впровадження заходів з енергозбереження в будівлях комунальної власності.

5. Культурний та духовний розвиток мешканців громади.

6. Підвищення екологічної безпеки населення громади.

 

Пріоритетні завдання та перелік заходів

 

Завдання

Заходи для виконання

Кошторисна вартість, всього

(тис.грн)

Орієнтовний обсяг фінансування у 2018 році

(тис.грн)

Рік початку та реалізації

1.

Покращення матеріально-технічної бази закладів освіти, охорони здоров’я, культури, фізичного виховання та спорту

Будівництво НВК по вул. Шкільній, 11 в с. Борбин Млинівського району

 

75000,000

7600,000

2018-2020

Реконструкція будівлі школи по вул.Шосейна,16 під комунальний заклад"Залав'єцький ДНЗ ясла-садочок "Казка" в с.Залав'я Млинівського району Рівненської області

5057,749

3387,0

 

2018

Капітальний ремонт приміщення їдальні Острожецького НВК

500,000

300,000

2018-2019

«Капітальний ремонт спортивної площадки Острожецького НВК по вул.. Центральній, 91 в с. Острожець Млинівського району Рівненської області»

1499,229

750,00

2018-2019

Ремонт приміщення клубу в селі Певжа

120,000

120,000

2018

2.

Підвищення якості та доступності адміністративних, соціальних, освітніх,  та медичних послуг

Капітальний ремонт будівлі Острожецької сільської ради під ЦНАП

1000,000

1000,000

2018

Створення КЗ «Центр надання соціальних послуг», з можливістю стаціонарного та денного поселення самотніх осіб похилого віку та інших вразливих категорій

165,125

165,125

2018

Придбання шкільного автобуса для підвезення дітей

1750,000

1750,000

2018

3.

Розвиток дорожньо-транспортного господарства, капітальний ремонт, реконструкція доріг комунальної власності та співфінансування робіт по ремонту доріг обласного значення

Влаштування біло щебеневої дороги в селі Малин по вул. Ковпака

190,000

190,000

2018

Влаштування біло щебеневої дороги в селі Острожець по вул. Терпешковій

150,000

150,000

2018

Поточні ремонти дорожнього покриття вулиць Острожецької сільської ради

200,000

200,000

2018

Влаштування білощебеневого покриття по вул. Польова в селі Певжа

60,000

60,000

2018

Влаштування білощебеневого покриття в селі Бакорин по вул. Джерельна

60,000

60,000

2018

Влаштування біло щебеневого покриття по вул. Мотрі Панасюк в селі Новосілки

700,000

50,000

2018

Ремонт дороги по вул. Лесі Українки в селі П'яннє

1500,000

80,000

2018

4.

Модернізація та розвиток систем зовнішнього освітлення, а також проектування і будівництво додаткових мереж у населених пунктах

Влаштування вуличного освітлення по вул. Терешковій, Береговій, Перемоги в селі Острожець

220,000

220,000

2018

Будівництво електроустановок освітлення дороги від КТП 444 та 448 в селі Залав'я

300,000

300,000

2018

Влаштування вуличного освітлення по вул. 8 лютого в селі Малин

180,000

180,000

2018

Влаштування вуличного освітлення по вул. Центральній в селі Уїздці

150,000

150,000

2018

Влаштування вуличного освітлення по вул. Мотрі Панасюк в селі Новосілки

150,000

150,000

2018

Влаштування вуличного освітлення по вул. Лесі Українки в селі П'яннє

180,000

180,000

2018

5.

Проведення комплексних енергозберігаючих та ресурсозберігаючих заходів, комплексне використання природних сировинних ресурсів

Капітальний ремонт будівлі Острожецького НВК (утеплення фасаду частковий ремонт покрівлі)

4500,000

2000,000

2018-2019

Капітальний ремонт будівлі ДНЗ «Сонечко» (утеплення фасаду)

1100,000

800,000

2018-2019

Капітальний ремонт покрівлі Острожецької районної лікарні

1500,000

500,000

2018-2019

Капітальний ремонт котельні та теплотраси Острожецької районної лікарні

1200,000

1200,000

2018

6.

Збереження історико-культурної спадщини,розвиток туризму, благоустрій територій

Облаштування  пам’ятного меморіалу жертв Малинської трагедії в селі Малин Острожецької сільської ради

185,775

185,775

2018

Виготовлення необхідної документації, реєстрація парку-пам'ятки садово паркового мистецтва місцевого значення «Острожецький» та впорядкування території

50,000

50,000

2018

Влаштування пішохідної доріжки по вул. Центральній в селі Острожець

500,000

80,000

2018

7.

Залучення коштів міжнародних грантів, програм міжнародної технічної допомоги, активізація співпраці з донорськими організаціями для фінансування інвестиційних соціальних проектів та забезпечення реалізації заходів у рамках проекту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей»

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт з реконструкції  амбулаторії загальної практики сімейної медицини в селі Острожець Млинівського району Рівненської області

80,000

80,000

2018

8.

Проведення природоохоронних заходів та поліпшення екологічної ситуації

Очисні споруди потужністю 10 м3 на добу комунального закладу «Острожецька туберкульозна лікарня» в селі Острожець Млинівського району – будівництво

1480,000

12,000

2018-2019

Організація системи роздільного збору та вторинної переробки ТПВ в селі Острожець та селі Залав'я Острожецької ОТГ Млинівського району

363,900

363,900

2018

Очистка меліоративних систем комунальної власності

10,000

10,000

2018

9.

Розроблення Генеральних планів населених пунктів

Інвентаризація земель населених пунктів

100,000

50,000

2018

Нормативна грошова оцінка земель

50,000

50,000

2018

Коригування Генплану села Острожець

100,000

100,000

2018

Розроблення та затвердження Генплану села Малин

50,000

50,000

2018

10.

 Виготовлення проектно-кошторисних документацій на будівництво, проведення реконструкції та капітальних ремонтів комунальної інфраструктури

Виготовлення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт навчального корпусу Острожецького НВК по вул. Центральній, 91 в с. Острожець Млинівського району Рівненської області»

 

35,000

35,000

2018

Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будівлі Новосілківської філії Малинської ЗОШ (влаштування системи опалення)

55,000

55,000

2018

Пріоритетними є напрями розвитку громади, спрямовані на рівня та покращанню якості життя населення, інвестиційно-інноваційної активності на території селищної ради.

Для поліпшення матеріальних складових якості життя важливо забезпечити економічне зростання, що призведе до зростання доходів і жителів населених пунктів громади і наповнення бюджету сільської ради. При цьому, для розвитку нематеріальних складових, формування яких забезпечується використанням суспільних засобів (соціальний захист, освіта, охорона здоров’я), необхідно забезпечувати ефективне використання місцевого бюджету.

План фінансування пріоритетних заходів проекту економічного і соціального розвитку населених пунктів Острожецької об’єднаної територіальної громади на 2018 рік розроблений відповідно до Стратегії розвитку Рівненської області до 2020 року, затвердженої рішенням обласної ради від 18 грудня 2014 року № 1374.

 

V.  Фінансове забезпечення реалізації Плану

 

Заходи, які включені до Плану, стануть пріоритетними при фінансуванні як із місцевого бюджету, так і при надходження цільових коштів із бюджетів вищого рівня.

Фінансове забезпечення реалізації Плану здійснюватиметься за рахунок:

  • коштів галузевих (міжгалузевих) державних цільових програм та бюджетних програм центральних органів виконавчої влади, що спрямовуються на розвиток відповідної сфери в регіонах;
  • субвенцій, інших трансфертів із державного та обласного бюджетів місцевим бюджетам;
  • коштів місцевих бюджетів;
  • коштів міжнародної технічної допомоги (МЕРМ);
  • коштів інвесторів, власних коштів підприємств та інших джерел не заборонених чинним законодавством України.

Реалізація завдань, які передбачається здійснити для виконання визначених пріоритетів, сприятиме підвищенню рівня та поліпшення якості життя населення, інвестиційно-інноваційної активності на території сільської ради.

У процесі виконання План може уточнюватись та доповнюватись. Зміни та доповнення до Плану затверджуються рішенням сесії сільської ради.

                                                                                                        

VI. Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану

Моніторинг реалізації Плану буде здійснювати щоквартально відділ земельних відносин, комунальної власності, містобудування та архітектури, екології та благоустрою, економічного розвитку Острожецької сільської ради. Упровадження Плану проводитиметься через реалізацію комплексу організаційних, фінансових та інформаційних заходів, які реалізовуватимуться всіма суб’єктами територіального розвитку.

У ході моніторингу Плану вирішуватимуться завдання:

  • контроль за реалізацією Плану в цілому;
  • оцінювання ступеня досягнення прогресу за цілями.

Показники для моніторингу збиратимуться за результатами кожного кварталу реалізації Плану. На основі зібраних даних готуватиметься звіт.

         Звіт скрадатиметься з переліку ключових показників за кожною ціллю, кожним пріоритетом або заходом. Буде містити інформацію про досягнення кожного об’єктивного пріоритету або виконання заходу, оцінювання можливостей досягнення поставлених цілей.

 

Острожецький сільський голова                                             Т. Гордійчук  

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь