A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №1 методичного об'єднання практичних психологів, соціальних педагогів, логопеда

Дата: 02.09.2021 10:31
Кількість переглядів: 327

Огляд новин навчально-методичної літератури з теми

«Формування комунікативної взаємодії дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі»

Якобчук Тетяна Олексіївна,

практичний психолог

Острожецького ліцею імені І.Єремеєва

 

  1. Матеріали серпневих студій РОІППО

https://roippo.org.ua/activities/scientific_methodological/regional_research.php/5528/

В матеріалах серпневих студій РОІППО від 20.08.2021 р.(Інклюзивна освіта) є доступні для завантаження цікаві презентації, що містять практичні поради, рекомендації та вправи для формування соціально-комунікативної взаємодії дітей з ООП в інклюзивному середовищі.

  1. Матеріали вебінару-практикуму для вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів з теми «Використання інноваційних та нетрадиційних методів подолання мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами»

https://roippo.org.ua/activities/scientific_methodological/regional_research.php/5497/

В матеріалах вебінару-практикуму для вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів з теми «Використання інноваційних та нетрадиційних методів подолання мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами» міститься доступна інформація для поглиблення та розширення знань про інноваційні та нетрадиційні методи подолання мовленнєвих порушень. Можна завантажити  список рекомендованих джерел для самоосвітньої роботи з питань використання інноваційних та нетрадиційних методів роботи з подолання мовленнєвих порушень. Інформація буде особливо корисною для роботи вчителя-логопеда з дітьми з ООП.

Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практичні комунікаційні кейси в інклюзивному освітньому середовищі» (Київ, 22 листопада 2019 р.) – К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. – 111 с.  https://ij.kubg.edu.ua/images/kafedra_vs/tezu.pdf

У збірнику вміщено наукові роботи учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практичні комунікаційні кейси в інклюзивному освітньому середовищі», присвячені дослідженню питань інклюзивної освіти.

В статтях збірника можна знайти корисну та доступну інформацію про особливості формування соціальних стосунків учасників освітнього процесу інклюзивного класу, що буде корисним для роботи практичного психолога та соціального педагога

  1. Харченко Н. Тімбілдінг.133 вправи для створення команди. – Житомир: ПП «Житомироблдрукарня», 2020 – 128 с.

Як стати ефективним і цінним командним гравцем? Це вміння передбачає цілий комплекс важливих компетенцій: уміння керувати та підпорядковуватись, змінювати ролі та складність завдань, критично мислити та довіряти іншим, швидко реагувати та виявляти терпіння, конструктивно критикувати та приймати зауваження, делегувати повноваження й брати відповідальність за прийняті рішення…

У книзі зібрано прості, дієві та ефективні вправи й ігри для згуртування колективу та командної роботи, які навчать ефективно застосовувати тімбілдінгові вправи в роботі з усіма учасниками освітнього процесу. Можна використовувати в роботі з вчителями та батьками, окремі елементи вправ доступні для проведення у інклюзивних класах з метою згуртування колективу, формування вмінь працювати в команді, покращення мікроклімату.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь