A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №2 методичного об’єднання вчителів суспільних предметів «Організація дистанційного навчання на уроках суспільних предметів»

Дата: 17.11.2020 12:44
Кількість переглядів: 271

Як працювати в Google Сlassroom: покрокова інструкція

Федорова Ю.В.,

учитель історії Борбинської ЗОШ І-ІІІ ступенів

26.10.2020

 

Нові умови навчання, в яких опинилася школа через пандемію COVID-19, стали справжнім викликом для кожного вчителя, адже в питанні дистанційного навчання одними із головних питань стали як доступність (забезпечення усіх учасників освітнього процесу інструментами для дистанційного навчання – комп’ютери, планшети, телефони, інтернет) до освіти, так і здатність організувати зручний для учнів та вчителя процес спілкування між усіма учасниками освітнього процесу, подача навчальної інформації, створення, надсилання та перевірка різноманітних завдань.

Одне з рішень використовувати безкоштовну платформу Google Сlassroom, в якій ви можете створити віртуальний клас (кілька при необхідності), через електронну пошту додати до нього своїх реальних учнів, створювати завдання як для всіх школярів так вибірково, оперативно обмінюватися інформацією, створювати свої завдання або додавати їх з інших платформ, оцінювати виконання даних завдань, а також спостерігати динаміку рівня оцінювання для кожного учня. Google Classroom доступний для всіх власників особистого облікового запису Google. Зручність використання даної платформи полягає і у збереженні усіх даних на Google диску.

З чого розпочати?

Знайти Google Classroom досить просто, для цього відкрийте браузер Google Chrome і далі перегляньте додатки Google. Для цього відкрийте нову сторінку в браузері та натисніть на іконку додатків Google у верхньому лівому куті, поряд із зображенням облікового запису.

 

Після відкриття ви потрапите в Google Classroom, де можна почати створювати власний курс, або ж ви побачите перелік курсів, до яких ви отримали доступ раніше. Доступ відкритий також у мобільному додатку Google Classroom для Android та iOS.

 

Перш за все вам потрібно створити клас, вказавши його назву, розділ, тему та аудиторію.

Кожен курс автоматично отримує код, за яким учні згодом зможуть знайти свій «віртуальний клас».

 

Структура платформи

Створивши курс, ви потрапляєте на головний екран: у горизонтальному меню чотири вкладки: «Потік», в якому видно всі оновлення; «Завдання» з усіма матеріалами, які ви створили чи надали; «Люди», де розміщена інформація про учнів «віртуального» класу; «Оцінки» - містить інформацію про оцінки усіх учнів та кожного по окремості.

Навчальні матеріали в Google Classroom: як завантажувати, куди, звідки?

У «Потоці» можна викладати актуальні питання чи певні теми, а також прикріплювати необхідні матеріали різного формату. Завдяки налаштуванням визначаєте, для якої категорії чи кількості осіб дана інформація, можливість коментувати усім чи комусь конкретно або взагалі виключити коментарі.

«Завдання» - основна ваша робоча зона. Нажавши «створити», можна додавати чи створювати завдання, різні за формою, змістом, складністю – тексти, матеріали, запитання, тести, а також відео з You Tobe, презентації, посилання та інші різноманітні файли.

До кожного матеріалу при потребі застосовуєте дії: текстовий чи голосовий опис, встановлення терміну здачі для зручності (день, час), шкали оцінювання, персоналізувати (відкрити доступ усьому класу або певним учням). Об’єкти на цій сторінці можна групувати за темами, а також розташовувати в зручному порядку. За допомогою шаблону Blank Quiz створювати тести можна прямо у Google Classroom, або ж використовувати конструктор тестів освітніх платформ «На Урок», «Всеосвіта» та ін. Таким чином, учні мають змогу розв’язувати тестові завдання як  у реальному часі, так і при можливості. Текст тестів просто копіюйте у вікно або ж прикріплюєте word документ. Функцію «Коментарі» використовуємо для зворотного зв’язку між вчителем та учнем: пояснення, уточнення, незавершена робота, робота над помилками і т.д.

Учні можуть переглядати завдання в стрічці або календарі курсу чи на сторінці «Список справ». Буде видно, які завдання призначені, які ще не здані, які завершені. Також зручно те, що ви можете створити завдання у зручний для вас час, а задавши потрібні параметри, програма опублікує його тоді, коли потрібно.

Як додати до курсу учнів чи вчителів?

У вкладці «Люди» додаємо нових учасників – вчителів чи учнів. Для цього у відповідній графі («Викладачі» або «Студенти») необхідно натиснути на «+» і вказати відповідну адресу електронної пошти, доменне ім’я якої має бути обов’язково gmail.com.

 

Потенційні учасники можуть приєднатися також самостійно, ввівши код класу (він позначається у вкладці «Потік» під назвою курсу).

Інформацію про всіх учасників курсу можна структурувати – розмістити їхні імена чи прізвища в алфавітному порядку. Список також можна редагувати.

Оцінювання навчального процесу

Будь-які події чи зміни в інформаційному просторі курсу відображаються у «Потоці». Щоб учень не забув виконати певне завдання вчасно система автоматично нагадає про справи в межах «класу» у вікні «Незабаром».

 

Щоб переглянути, скільки учнів класу виконали завдання та перевірити їхні роботи відкрийте вкладку «Завдання» та оберіть «Папка курсу» (відкриються файли з роботами учнів)

або натисніть на посилання «Переглянути завдання» (відкриється опис завдання та звітність по виконанню учнями).

У вкладці «Інструкція» міститься інформація зі змістом завдання, а у вкладці «Робота учня» відображено, які саме учні мають виконати завдання, хто з них вже склав його. Тут також можна ознайомитись із індивідуальними відповідями та успішністю кожного учня у межах конкретного завдання.

Звітність про успішність учнів можна переглянути у вкладці «Оцінки». У цій вкладці буде відображено, які завдання було виконано школярами, успішність у межах курсу кожного окремого учня та середній бал класу.

Отже, Google Classroom є зручним безкоштовним інструментом дистанційної освіти. Ми проаналізували основні моменти у роботі з даною платформою, однак на практиці кожен зможе детальніше відкрити для себе всі сторони цієї програми. Зауважу, що при неможливості реального спілкування із учнями, Google Classroom є хорошою альтернативою, оскільки вчитель за допомогою різноманітних форм викладу інформації зможе детальніше пояснити ту чи іншу тему, персоніфікувати завдання до віку дитини, можливостей, перевірити та оцінити, а також підтримувати постійний зв'язок безпосередньо із учнем.

 

Список використаних джерел

  1. Наливайка А.Ю. Путівник по Google Classroom: як організувати навчальний процес у віртуальному просторі. – Режим доступу:

https://vseosvita.ua/news/putivnyk-po-google-classroom-iak-orhanizuvaty-navchalnyi-protses-u-virtualnomu-prostori-4570.html.

  1. Google Classroom: інструкція, як самостійно створювати онлайн-курси. – Режим доступу: https://osvitoria.media/news/google-classroom-instruktsiya-yak-samostijno-stvoryuvaty-onlajn-kursy/.
  2. Платформа Google Classroom. – Режим доступу: https://classroom.google.com/.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь