A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №2 методичного об’єднання вчителів 1,4 класів Острожецької сільської ради «Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу»

Дата: 17.11.2020 11:39
Кількість переглядів: 265

                                      Урок-подорож /інтегрований/

                                                          Статкевич Надія Василівна

                                                                            вчитель початкових класів

                                                                            Уїздецької ЗОШ І-ІІІ СТ.

 

                              Українська мова , «Я досліджую світ»  ( 1 клас)

Тема. Закріплення знань про вивчені літери

Мета: відпрацьовувати раніше набуті знання на практиці; розвивати вміння каліграфічно писати; виховувати почуття відповідальності за виконану роботу.

Формування ключових компетентностей:

 вміння вчитися–організовувати своє робоче місце, планувати свої дії; доводити роботу до кінця;

загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту;  

соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі;

громадянської– усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ;

предметних компетентностей- повторити і закріпити вивчене про звуки і букви, удосконалювати навички читання, вміння виконувати звуковий аналіз слів та будувати звукову модель слова   розвивати фонематичний слух, пізнавальні здібності, логічне мислення, спостережливість та увагу, мову учнів; виховувати інтерес до уроків читання, любов до природи, потребу піклуватися про природу і тих, хто потребує допомоги.

Обладнання: картки для інд.роботи

Тип уроку: урок-подорож

Міжпредметні зв’язки: українська мова, читання, «Я досліджую світ»

Хід уроку

Орг.момент

Перевірка готовності до уроку

 

Привітання

Наш девіз (хором): «Якщо хочеш багато знати, треба дружно працювати».

 

Актуалізація опорних знань

Реклама.

     –  Ну, а тепер зробимо ще рекламу

     -Якими  ми будемо на уроці?

    -Яким має бути урок?

 

Ми будемо:

Урок має бути:

активними

продуктивним

працьовитими

цікавим

творчими

добрим

уважними

творчим

дисциплінованими

трохи казковим

зібраними

навчальним

 

Проведення  автотренінгу.

- Давайте згадаємо наш автотренінг

Я - учень,

Я ходжу до школи.

Мене навчають вчитись,

Я все розумію, я хочу все знати.

Колективне обговорення

Робота в парах на картках

зал

 

 

зір

 

зірка

 

казка

 

 

Перевірка на слайді

Мотивація навчальної роботи.

Творча робота «Розшифруй слово»

- Ми сьогодні побуваємо на заочній екскурсії, а куди саме ви дізнаєтесь, якщо розставите числа в порядку зростання.

а

р

о

з

п

о       

к

8

9

5

2

7

4

10

 

- Хто знає, що означає це слово? ( Парк для тварин).

- Хто вже відвідував зоопарк? Де саме?

- Для чого створюють зоопарки? ( Щоб показати тварин з різних куточків  земної кулі, щоб вивчити  спосіб життя , поведінку,розвиток тварин. Адже в зоопарках працюють зоологи, біологи, ветеринари, які намагаютьсязберегти рідкісних тварин від вимирання.)

Повідомлення теми та завдань уроку

- Сьогодні ми будемо подорожувати нашим класом, знаходити цікаві подарунки та дізнаватись багато цікавого про мешканців зоопарку паралельно з цим ми повторимо те, що вчили на уроках української мови.

А щоб урок пройшов швидко і цікаво 

наші очі будуть дивитись і все бачити,

вуха слухати і все чути,

ротик буде працювати і чітко звуки, слова вимовляти.

Проблемне питання

  • Діти, а що потрібно для того щоб потрапити в зоопарк? (Купити квитки)

Робота в парах

  • Так як ми ще маленькі і не можемо заробляти гроші, то я вам допоможу. Якщо ви зараз виконаєте гарно завдання, то отримаєте свої квитки. Послухайте загадку.

 Сіроманця стріла вовка

на місточку скоромовка.

Скоро мовить вовк почав,

ледь язик не поламав.

Бо була та скоромовка

для діток, а не для вовка.

  • Хто здогадався чим ми зараз займемося? Вірно, промовлянням скоромовок.
  • Тож, візьміть на парті картку та попрацюйте в парі з сусідом. Чітко та виразко 3 рази прочитайте ці скоромовки та самі оберіть переможця.

Ворона проворонила вороненя.

 

Ворона проворонила вороненя.

 

Летів горобчик, сів на стовпчик,

Прибіг хлопчик, утік горобчик.

 

Летів горобчик, сів на стовпчик,

Прибіг хлопчик, утік горобчик.

 

 

Перевірка.

Зачитує 2-3 учні з класу. (переможці в своїх парах)

  • Ви прекрасно попрацювали, тож тепер нагніться, зазерніть під парту та відшукайте свій квиточок. (ви завчасно на скотч чіпляєте квитки)

Обмін думками

Оченята роблять вправи

Вліво, вправо, вліво, вправо

Потім вгору, потім вниз

Оченятами дивись.

 

Релаксація.

  • Ваші очі втомилися, тому виконаємо кілька вправ для очей.
  1. Повільно поведіть очима зліва на право і справа на ліво. (3р)
  2. Повільно перевести погляд вгору – вниз, потім навпаки.
  3. Уявить велосипедне колесо, помітьте на ньому певну точку, і слідкуйте за обертанням цієї уявної точки.

Розмова

  • Щоб знати куди нам зараз вирушати, треба здогадатись про відповідь у загадці.

На чотирьох ногах стою,

Та ходити не вмію.

Коли ти стомишся гуляти,

Лягай на мене спочивати (диван, ліжко)

  • Молодці! Біля диванчика вас чекатиму я,

мої учні ви – рідня.

(За диванами чи мякими кріслами, що у вас є в кабінеті  сховайте плакат з малюнкамирізних птахів, або напишіть просто назву ПТАШИНИЙ КУТОЧОК)

  • Зараз у нас є можливість познайомитись із незвичайним птахом – шишкарем.
  • А чи комусь відома особливість цього птаха?

(Відповідь завчасно підготовленого учня)

  • У нього цікавий дзьоб, частинки якого перехрещуються між собою. Такий дзьоб допомагає пташці витягувати насіння з шишок сосни та ялини.

Слово вчителя

  • Діти, а мені відомо, що шишкар зовсім не вміє читати по складах. Покажемо йому як треба?
  • Для  цього об’єднайтесь у свої робочі групи (ви завчасно дітям говорите хто з ким працює в групі) та по черзі прочитайте склади які заховані у шишках.
  • Діти, а серед вас є уважні? Або ті, хто займаються музикою? Що вам нагадують ці склади? (вірно, це назви музичних нот. Пташки співають, співаємо і ми. Якщо діти не сором’язливі, то можете заспівати по нотам)

Гра від шишкаря з лего.

  • Діти, наш новий товариш дуже задоволений вашим читанням складів та пропонує вам ускладнити роботу. Зараз на слайдах будуть з’являтись слова та малюнки. Вам потрібно знайти на якого кольору цеглинці написане слово відповідаю ще малюнку і підняти її в гору.

(робота індивідуальна)

  • Це завдання виконали прекрасно, рухаємось далі.

Ні дощами, ні снігами
За сто років не розмить.
Але хлопці – хулігани
Можуть м’ячиком розбить.
(Ві
кно)

  • Вірно, це вікно. Тож рушаймо до вікна і розшукуємо наступне завдання яке підготував нам новий мешканець зоопарку.

(Діти знаходять конверт у якому слово білочка розрізане на літери та складають його)

  • А білочка маленька і просить у вас допомоги. Як ви вважаєте, ми зможемо їй допомогти?

Привіт, першокласники!

Моя родина велика. Тато, мама, я  та ще 2 сестри. Але ніхто з нас не вміє каліграфічно писати, а нам треба відправити повідомлення нашій бабусі. Чи зможете ви дивитись на друковані літери, а записати письмовими?

 

Учні сідають за парти та пишуть на листочках текст.

Ми скоро приїдемо до тебе!

 

За вірну відповідь кожна дитина отримує грибочок від білочки.

 

У кожної білочки є гарненький хвостик. Зараз і ми попрацюємо над завданням під назвою «Хвостики»

Гра “Хвостики” . Робота в парах. (Диференційоване завданння)                                                                                                                                

            - Доберіть такі слова, щоб у них були однакові хвостики (тато, золото, сито, болото, намисто …), (лінійка, сорока, зайка, білка…), (корона, ворона, перлина, стежина, ожина, тканина…)
Фіз.хвилинка

  • При виконанні наступного завдання нам знадобляться наші цеглинки лего.
  • Молодці, ви гарно відпочили. А тепер послухайте загадку.

Одяг у собі збирає,
По поличках розкладає,
Є стандартна, є висока
Є вузька, а є глибока

  • Що це? (шафа)
  • Вірно. Останнє завдання буде ховатися саме там. Тож рушаймо!

(Демонструєте фото ведмедя. Попросіть учнів його описати, розповісти те, що вони про нього знають. Чим він харчується, чи впадає в сплячку )

  • Зараз ми завітали до ведмедя і ось з якою загадкою від до вас звертається.

Робота в парах

  • Попрацюйте в парах та з цеглинок лего створіть місточок для клишоногого друга. А він вибере найцікавішу ідею містка. За це ви отримаєте медок від нашого нового  друга.

(Учні готові, демонструють роботи, а ви кажете, що медведику всі сподобались. Він забирає всі містки для своїх товаришів по зоопарку, а солоденькі подарунки отримують всі учні. Є одноразовий мед. Можна давати одразу, а можна показати і залишити в себе на столі до перерви. )

Закріплення і осмислення знань

  • Діти, мені щойно повідомив черговий по зоопарку, що нас не зможуть провести повз найцікавіших тварин і птахів поки ми не допоможемо зібрати слова.

Робота в парах

З’єднай питання і відповідь.

Де регулярно отримують їжу тварини?

-Де найбільше ворогів у тварин?                             У ЗООПАРКУ

-Де піклуються про тварин?

 Де більше простору для життя?                                       НА ВОЛІ

Де краще живеться тваринам?

Останнє питання дуже спірне. У вас можуть бути різні думки, але кожна з них буде вірною.

Підсумок уроку. Рефлексія.

- Сьогодні я дізнався...

- Було цікаво...

- Було складно...

- Я зрозумів, що...

- Тепер я зможу...

- Я навчився...


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь